kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

sol utomhus = jag vila inomhus

Publicerad 2014-03-12 14:44:34 i Allmänt,

Sjukledig IGEN. Försöker nu få utrett vad det beror på att jag är så himla ofta sjuk. Som tur så har jag möjlighet till arbetsläkare var man får bra service och var man märker att dom är intresserade att hitta "felet" på en. Så idag har jag varit på lung- och bihåleröntgen. Imorgonbitti får jag åter åka till Olars för att ta blodprover eftersom dom måste tas på morgonen. Nu ligger jag och vilar i sängen under en skön filt.



Har även nyss ätiti dagens lunch/middag som bestod av bröd med sallad, ost, skinka och gurka. Som tillägg lagade jag äggröra åt mej. Även vatten som dricka och ett glas med mangopiimä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela