kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

överraskning

Publicerad 2014-03-02 09:11:00 i Allmänt,

En vecka passed by igen. Veckan gick som normalt: skola på tisdagkväll och jumppa på onsdagkväll. Enda som skillde denna vecka från dom andra var att det väntade en överraskning hemma åt mej på torsdagkväll.

Har redan en tid sagt åt sambon att när vi får vår nya soffa så skall jag även ha ett nytt vardagsrumsbord. Och för en gångs skull har han faktist lyssnat på vad jag sagt eftersom han överraskade mej med att köpa ett begagnat åt mej. Precis sådant som jag sagt att jag vill ha :)



en bild på det gamla bordet..



och en bild på det nya bordet ;)

Nu är det bara nya soffan som fattas. Men eftersom den också kommer att vara begagnad så vet jag inte ännu när vi får den. Har alltså en bekant som säljer sin soffa bara hon får sin föredetta bosrad såld, och när den blir såld så vet ingen. Men sen när den bkir såld så får vi köpa hennes vita läder soffa! Can't wait :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela