kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Mar. 07, 2014

Publicerad 2014-03-07 21:23:21 i Allmänt,

Dagen startade lite annorlunda då jag hittade denna lilla kille i tamburen efter att jag klargjort mina morgonsysslor i vessan 😍


Varför han hade sin cykelhjälm på huvudet vet jag inte..

Efter jobbet körde jag raka vägen till Tapiola för att gå på min andra akupunktur behandling för ryggen. Och på hemvägen stannade jag i Kyrkslätt Citymarket för att handla lite kvällsgott men gjorde också ett fynd på denna resa:


Nämligen dessa stövlar för ENDAST 15€!!! Normalpris 59,90€. Så jag kunde inte motstå frästelsen trots att dom är storlek 38 och jag behöver vanligtvis storlek 39. Men dom kändes inte sååå små 😓 hopas dom sätter sej enligt foten min och att jag inte behöver ångra mitt köp. Snart blir det sängdags igen och imorgonbittin ett besök till frissan för att fylla på lite ljusa slingor.
Tack och Godnatt 🌠

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela