kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

galen vecka

Publicerad 2014-03-20 21:02:21 i Allmänt,





några bilder från helgen :)

Veckan har varit fullspäckad. Måndagen blev det övertid och efter det promenad och kaffe hos Mico. Tisdagen åter övertid och skola genast efter jobbet. Onsdagen tog jag ut 30 min övertid och bara njöt av att vara hemma den kvällen. Idag åkte jag raka vägen till Tapiola för akupunktur och bakade några former med bröd. Helgen fortsätter lika och på söndagen tänker jag typ bara slappa och vila.
Onsdagens spinning fick bli eftersom min hosta fortfarande är GRYM. Hoppas på en förbättring till nästa vecka så jag kommer igång igen. Nu skall jag dra fram morgondagens kläder färdigt och söka mej i säng. Bland annat första hjälp på agendan imorgon 15.30 --> och jobb före det förståss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela