kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Fullspäckad lördag

Publicerad 2014-03-08 19:53:02 i Allmänt,

lördagen började som sagt med frissa besök och kan småningom kalla mej "blond" igen efter ca 4 år som "brunett"



efter frissan for jag via butiken och handlade bland annat tulpaner åt mej själv kvinnodagen till ära ;)



när jag kom hem och hade älgsteken kokandes på spisen, var det dags att lägga upp spegel som jag köpte från ikea förra söndagen



..förut har väggen varit helt tom. Vill också dela med mej en annan bild från vår hall som förut varit utan mattor och även blomman med (egentliga) datorbordet är på ny plats. Även köpt från ikea men säkert ett år sedan och hittills har det bara stått och samlat damm i gästrummet.



Nu ligger jag i sängen och myser med Nicholas, som har 40 graders feber. Hoppas på en tillfriskning under natten.

Så gonatt på er allihop och trevlig kvinnodag 💐

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela