kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

allmänt

Publicerad 2014-03-04 20:40:58 i Allmänt,

Måndagen startade som vanligt med jobb, arbetstiden är för mej dagligen 8.25-16.00 så det betyder väckning redan 6.30 för att hinna med morgonsysslorna både för mej och Nicholas. Som tur får killen morgonmål i gruppis eftersom vi måste starta hemifrån 7.35 senast, så att jag hinner köra till Sjundeå. Hemma är jag alltid kl 16.30 om sambon hunnit söka N. Onsdagarna jobbar jag tillfälligt till 16.30 och efter jobbet kör jag raka vägen till Ekenäs (Active Sport Club) för att dra en 60 min spinning 17.30-18.30! Eftersom det blir övertid varje onsdag så slutar jag på fredagarna redan 15.30 vilket är jätte skönt.
Nåh, igår skulle det bli rask promenad med en vän på kvällen men blev tillfrågad till Sportfigur för att hoppa in och dra en 60 min spinning. Så snäll som jag är ställde jag upp och drog snabbt en biceps & triceps träning efteråt + lite magmuskler. Skönt efteråt även om det kändes väldigt trögt innan. 700 kcal fattigare :)
Tisdagarna efter jobbet kör jag typ raka vägen till Axxell i Karis för att själv studera lite 17-20.00. Så ni kan förstå att jag inte hinner med så mycket annat i veckorna. Dom kvällarna som det verkligen inte är något program är det väkdigt skönt att bara vara och göra ingenting (förutom städa huset, det går ju inte att undvika.. tyvärr)



pigg brud påväg på jobb, i wish!
Godnatt 😴

Kommentarer

Postat av: Seija

Publicerad 2014-03-05 07:15:09

Vacker <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela