kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

shopping

Publicerad 2014-06-26 21:44:02 i Allmänt,



Idag förde jag Nicholas till fammo halv 1 tiden och åkte iväg med mina brudar Noora & Milla till Sello för att träffa fina Pia och rea-shoppa lite. Blev faktist en hel del fynd, för det mesta i vero moda var jag hittade 5 st tröjor, kortare och längre för bara 62€! Alla var -50% förutom en som var -70%, fynd säger jag! Vet inte när senast jag skulle har shoppat åt mej själv så det satt riktigt fint 😊 förutom detta handlade jag även 2 billiga mjukis-farmaren åt Nicholas och en smörgåslåda + smoothie flaska som jag kan släpa med som mellanmål till jobbet i höst. Även ett kjedlås inhandlades eftersom lillkillen nu har lärt sej att öppna låset i ytterdörren. Hem anlände vi ca 21.00 och en trevlig dag bakom! Får ju inte glömma att nämna kinamaten som blivit tradition då vi åker till Sello, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela