kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

bortskämd & lycklig

Publicerad 2014-06-25 13:23:53 i Allmänt,

Midsommaren är nu förbi och det betyder också att halva sommaren är redan förbi. Sku nästa bara kuna lipa då jag är så ledsen över att vädret varit så förbaskat dåligt! 😢 Nå, vi får väl hoppas att värmen hinner till ännu.. Har ju ännu en månad "semester" som tur!
Midsommaren firades i Snappertuna med familjen Wikström och trots det kyliga vädret hade vi en lyckad midsommar 😊


Igår tillbringade jag och Nicholas förmiddagen hos Verro och hennes dotter Izabelle. Izabelle hade fått en sparkcykel till födelsedagen såom Nicholas tyckte var sååå rolig! Han körde med den typ helatiden. Hemma har han en trehjuling men eftersom han inte ännu lärt sej trampa med pedaler så skall man skuffa på han helatiden. Så idag åkte jag och killen till sparhallen i Horsbäck för att kolla om dom hade sparkcyklar där och just när jag tänkte ge upp hoppet så hittade jag en blå som var på hyllan! Nu medans Nicholas har sovit har jag skruvat ihop den och tror garanterat att vi har en överlycklig & bortskämd kille 💙


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela