kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

alldeles för lite sömn

Publicerad 2014-06-30 23:30:51 i Allmänt,

Har haft idag en kille som varit hur trött som helst men inte gått med att sova någon dagsvila, nackdelen med att slopa tutten? JA! Efter att jag envisat lite på en timme med att "försökt" få han att sova dvs. gått ut och lagt han om och om fast i vagnbältet varifrån han envisades om och om drog sej upp ifrån varannan 5 minut. Jag gav upp och var arg för att killen inte sov trots att han var trött.. Så eftermiddagen gick ut på att killen suras över minsta lilla och jag var irriterad för att jag visste vad det berodde på. Hoppas på en bättre dagsvila imorgon och kan bara konstatera att jag nu har dåligt samvete över min irritation idag, men hey jag är också bara en människa! För lite sömn och ett dystert väder gjorde nog att jag för första gången under min "semester" saknade riktigt ordentligt tillbaka på jobb. Resefebern den bara stiger...

ps. skall ladda upp lite bilder från helgens 50 års fest, men inte nu då klockan faktist är 00.30! Dags att säga tack och gonatt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-01 07:50:04

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela