kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

baby, bikini, hangö

Publicerad 2014-07-04 22:36:00 i Allmänt,

Veckorna och dagarna bara rusar iväg, men njuter så tusan nu när solen visar sej och man inte behöver dra långärmat på sej när man för roskisen. Njuter av att få gå med shorts och topp. Lite färg på huden är väl aldrig dåligt det heller ;) Idag har jag varit och hälsat på en nybliven familj, en liten tös bara en vecka gammal och jestas så söt! Har även besökt Hagalandet i hopp om atg jag skulle har fyndat bergsväxter men allt var nästan slutsålt eftersom dom stänger fr.o.m måndagen. Så jag kom tomhänt därifrån vilket var lika bra så spara man lite pengar, haha! Men sen när jag for till lidl och handla senare på kvällen råkade jag fynda en bikini (ber om ursäkt över den halvnakna bilden) men tyckte bikinin inte var så tokig för 5€ så måste ju få en bild på den åt er så att ni kanske också vågar er och köpa en ;) köpte själv storlek S (36/38).
Fotbollen börjar komma ut från både öron och näsa, så idag när det IGEN var dags för fotboll bestämde jag mej för att ta hunden och ungen med på rask promenad. Promenerade ca 5 km på 37 minuter, sprang också lite mellan varven. Det är roligt att gå men vore ännu roligare med sällskap, så om du känner dej nångång ivrig för rask promenad och saknar sällskap HÖR AV DEJ! 😊 Eftersom jag också fått träningsiver bestämde jag mej idag för att köra ett dryga 30 minuters pass med jumppaboll och hantlar i vårt lilla hemmagym. Total förbränning av 750 kcal. 
Bilder från hemmagymmet kommer bara makeovern för rummet är klart.
Imorgon tar jag och Noora 3ans tåg till Hangö och far och kollar läget på regattan, hoppas vi ses och att ni har en trevlig lördag för det tänker vi ha! 😉Orkar inte fortfarande heller ladda upp bilder från festen.. Tyvärr! Men bättre sen än aldrig, eller hur?

Kommentarer

Postat av: Winstonsmamma

Publicerad 2014-07-04 23:35:51

Den där kroppen!! Var får man köpa den 😜👍

Postat av: krista

Publicerad 2014-07-08 12:10:36

Haha 😂 du e söt Malin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela