kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

50 års fest & Hangö Regatta

Publicerad 2014-07-08 12:17:01 i Allmänt,

I min lathet och en sömnlös natt har jag nu lagt ett bild kollage från 50 års festen i Sibbo. Festen ordnades alltså av sambons moster Ritva.



Bjuder även på ett bild kollage från helgens Regatta som var sååå lyckad, vet inte när jag senast hade såå roligt som i lördags eller när jg senast hade en sån krabbis som jag hade i söndags 😣 men jag överlevde och lever på detta en god tid framöver!



Nu ligger jag IGEN och solar medans killen BORDE sova, säger baddare den där Nicholas. ä. Han har legat i vagnen ca 30 minuter nu men om allt går som det borde så somnar han nog om ca 15 minuter. Ikväll blir det IKEA med mamma min, skall handla lite förvarings möbler till vårt lilla gym här hemma. Bilder från det när det är färdigt. Njut nu av det härliga vädret så länge det varar, för det tänker jag 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela