kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

spotlovet fortsätter...

Publicerad 2014-02-18 21:44:50 i Allmänt,

Fullt upp typ hela veckan. Igår besökte jag och Nicholas Ekenäs simhall med Jonna och hennes son Lucas. Nicholas tyckte det var hur kul som helst så nu skall vi försöka dra iväg oss, hela familjen till flamingo vattenpark i Vanda på torsdagen. Idag tillbringade jag och Nicholas förmiddagen hos Nea. Förutom detta var jag på mitt första akupunktur besök med ryggen, hur behandlingen fungerar för mej återkommer jag efter att jag gått regelbundet en tid.

Nedan några bilder från vårt lyxiga hotell i London ☟











"The Blakemore" var namnet på hotellet och kan varmt rekommendera det även till andra som söker ett hotell i London, hotellet finns i Bayswater. Pris 160€/natt inklusive morgonmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela