kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Dr Martens

Publicerad 2014-02-23 21:52:13 i Allmänt,

Och så var det slut på det roliga. Imorgon far både jag och sambon på jobb igen och lilla Nicholas till gruppiset. Har gjort en hel del grejs under lovet: torsdagen tillbringades i flamingo vattenpark varefter vi blev bjudna på mat hos min mamma, fredagen var jag på bastukväll och hade hur roligt som helst, lördagen firades vår gudson Felix som blev 3 år och hans syster Felicia som blir 5 år. Idag har varit en skön dag med inte så mycket program. Morgonkaffe hos grannarna och städat även idag en hel del (det tar liksom aldrig slut), även Dino har fått sin vår look då jag tog mej tid för att trimma honom och han blev åter sååå fin! Lite vistelse utomhus och en länk med sambon och hunden (nicholas fick leka med famo under tiden) innan bastun, var pricken på i :)

Våren till ära skulle jag vilja köpa ett par praktiska och snygga vår kängor.. Har någon erfarenhet av DR MARTENS? Har två färger som jag borde välja mellan innan beställning för prov:





Vilka skulle du välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela