kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

vattenkoppor

Publicerad 2014-04-17 12:20:45 i Allmänt,

 
 
Såhär såg killen ut imorse. 
Igår efter spinningen och bastu när jag smörjade in Nicholas märkte jag att han var små prickig och eftersom dom haft vattenkoppor i gruppis så gissade jag direkt att nu var den här. Redan imorse hade han flera prickar men dock inte sååå mycket ännu. Lite varm kändes han också men har varit väldigt pigg för det, så innan jag satt han o sova i vagnen var vi på gården en stund och hängde bland annat upp byke (det är såå skönt att kunna utnyttja torkställningen på gården och kunna tvätta massor med byke på en och samma gång). Nu har jag städat lite inomhus och lagat siskonkorvsoppa! Mums. Sku va sugen på kaffe men tror int att jag orkar koka bara åt mej själv 😃 
 
 
En bild på gräset jag sått i jobbet och lilla gräset som nicholas lagat i gruppis. Pyntet i mitt gräs är också made by Nicholas ☺ Glad påsk allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela