kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

hektisk vecka

Publicerad 2014-04-10 20:03:27 i Allmänt,

Torsdag igen. Har en väldigt fullproppad vecka bakom och veckoslutet kommer att sitta mer än väl. Hade kl 15.00 tid till arbets fysioterapeuten i Iso Omena vart jag tänkte bli försenad till (och blev 5 minuter om vi skall vara riktigt noggranna). Har haft lite fuffens pågångs med min brio vagn...
..Som blev såld på måndagen och även borthämtad. Så för någon vecka sedan var jag och kollade in en ny vagn som jag nu fick reserverad tills idag tackvare att jag fick den gamla såld och jag är såld! Är sååå förtjust i vagnen att det inte finns några ord 😘😍<3
Denna gång ett tyskt märke Gesslein F6 Air+
 
 
kolmas kerta toden sanoo.. Exact, tredje vagnen under Nicholas tid. HA! Först Britax, sen Brio och nu Gesslein. Men nu tror jag inte jag längre behöver byta för den här verkar ha allt vad jag behöver: bland annat framhjul som går att ändra till små som snurrar.. PERFEKT! Skall imorgon kväll gå och provköra den :) nu ska de bli lite mys i soffan efter att ha haft kvälls gäster och imorgon sista arbetsdagen för denna vecka! Skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela