kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Veckan kort

Publicerad 2013-09-05 21:31:01 i Allmänt,

Denna vecka har inte bestått av så mycket extra. Måndagen var jag med Nicholas på "eftergranskning" till Ekenäs sjukhus, allt bra och han fick grönt ljus at fara till gruppiset igen på onsdag. Ingen vet fortfarande eller vad det var han hade med sej. Tisdagen var jag på tumis med min mamma till Ikea på lite handel, jag köpte egentligen inte så mycket annat än vårt nya tv bord. En bild nedan på hur det såg ut före och efter. Större modellen är alltså ny. Sen resten av veckan har jag inte gjort så mycket mer än jobbat, såsom jag även kommer att göra inkommande helg.
Ni ska få se lite mer bilder bara jag har fått nya mattan, gardinstången på sin plats och gardinerna upphängda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela