kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Shopaholic

Publicerad 2013-09-26 12:24:38 i Allmänt,

Jaa, rubriken säger ju redan en hel del. Har nyss klickat hem lite varor igen via nätet. Såå behändigt liksom! 

Jag som tycker om att träna har aldrig gillat proteindrickor, tycker konsistensen och smaken är helt enkelt för äcklig. Och då har jag provat ganska många olika sorter. Men nu kunde jag inte motstå att prova en till, priset var högre då 1000g kostade 39,90€ men den hade fått väldigt bra kommentarer gällande smaken så nu hoppas jag att den skulle falla även i min smak. Beställde smaken choko-kookos.



Dessutom kunde jag inte motstå erbjudandet -40% på ellos hemsidan så jag beställde nya vinterkängor åt mej av märket Björn Borg, orginalpris 139,95€ medan jag nu fick dem för under 90€! Hoppas dom passar sen bara ;) inte så tokiga heller hur?

Plattorna på gården blev även färdiga igår så framgården börjar ta sej! 




Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-09-26 21:32:57

bra pappa;)

Svar: Han va nog guldvärd ;)
Krista Rimpilä

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela