kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Nya utmaningar

Publicerad 2013-09-19 20:07:13 i Allmänt,

Nu är det ingen hemlighet längre. Min dröm har gått till uppfyllelse! Jag har blivit vald/fått tjänst som simövervakare i Ekenäs simhall. Drömmen att få jobba inom sitt eget yrke i Raseborg, som jag trodde att aldrig skulle vara möjligt. Kommer dock att sakna alla på KW och blev en hel del tårar för min del då jag berättade nyheten för mina underbara chefer Anne & Uffe 😢 men jag är såå lycklig för det!!! Om allt går som planerat så kommer jag att befinna mej i Ekenäs simhall from 4.11.2013
Från att nu har jobbat 80% kommer jag att börja jobba 100% men kommer att vara på jobb endast ett veckoslut/månad vilket jag nu ha vari ledig en helg/månad. Är tacksam över tiden i KW men ser framemot nya utmaningarna 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela