kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

mindre trevlig ledig dag

Publicerad 2013-09-21 10:18:02 i Allmänt,

Jahas, ledig dag o det blir nästan att ligga så mycket som möjligt. Den sk diskbrocken jag hade något år tillbaka är här igen. Fick först tid till min kiropraktiker tills torsdagen. Ett besök hos henne brukar göra under bara man söker hjälp i god tid. Var ju meningen att jag skulle inkommande vecka befinna mej i simhallen så mycket som möjligt för att träna inför simtestet som skall klaras. Men får väl försöka flytta det fram en vecka så att jag får ryggen i skick först :( kul! En ledig vecka på 6 veckor och så får man tillbringa den såhär..
Dessutom var det meningen att vi idag skulle hela familjen fara till högholmen men förutom att min rygg e sjuk så ligger sambon i feber. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela