kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Lediga dag 1 av 2

Publicerad 2013-09-09 22:31:36 i Allmänt,

Förmiddagen tillbringades hemma på tumis med killen. När han väl vaknat ca 14 tiden for vi ner till fammo på besök (och jag fick sy mina nya gardiner)! Sedan for jag och  Nicholas till mommo, dvs min mamma. Gav maten åt han där varefter och sedan gick vi in en sväng till stan för att uträtta ärenden (mamma bor ju dock i stan, ha!) 
5 tiden for vi till Anki Sundström på kaffe och Nicholas fick leka med deras söta pojkar :) anlände hem 18.30 tiden då gumor Milla väntade på gården för att komma och hälsa på. Nu ligger jag i sängen och får inte sömn, har en kille som andra kvällen i rad vaknar och gråter i sin säng? Samma tid igår som idag, gråtet är inte hysteriskt så ont har han inte. Vet inte riktigt om han är halvt vaken eller om han drömmer något och gråter i sömnen? Blir väl en sömnfattig natt igen. 
Ps. Kommer bild på vardagsrummet då nya mattan anlänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela