kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

feber.

Publicerad 2013-09-15 09:14:24 i Allmänt,

Alltså det är inte sant. Nicholas fick feber igårkväll IGEN. 39 grader hade han då jag kom hem från jobbet och imorse 38. Dagens planer sket sej igen liksom. Jag sku befinna mej i lojo för att dra jumppa igen, nicholas skulle vara hos sin mommo och sambon på ishockey match (som jag gav åt honom till födelsedagspresent). Men hoppas de går med på i Lojo att jag bara skulle hålla en 50 minuters spinning idag så att Nicholas inte behöver vara så länge på hoito när han e sjuk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela