kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Dålig dag, dåligt humör

Publicerad 2013-09-25 12:33:11 i Allmänt,



Dagen börja ju bra då jag förde Nicholas till gruppis för fotografering och lämnade bilen ganska nära dörren eftersom jag faktist har så jävla ont i ryggen och försöker att undvika att höra något extra. Så när jag väl skulle köra iväg hade en taxi cahufför bilen bakom mej och kom fram till mej för att säga "du sku lika bra kuna gasa lite mera o köra fast bilen i väggen så att du kommer lite närmare ännu", satt fast fönstre utan att säga ett ord fast jag i verkligheten sku ha vila slå han på trutn och berätta för han hur läget egentligen är. Jävla arshål! 
Visst är det kul att våra gårdsplattor kommer att bli färdiga ikväll, men då sambon är på jobb om dagarna och ute på gården om kvällarna vilket betyder att jag är alena med killen som snart blir tokig med sin mamma som inte klarar av att underhålla honom. Inte så bra taimat. Allt känns så jävla skit förtillfället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela