kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Värsta torsdagen någonsin!

Publicerad 2013-10-24 20:55:26 i Allmänt,

Denna dag började lite ovanligt men slutade nog så dåligt som en dag antagligen kan sluta, nästan iaf. 
Hade arbetsdag idag 12-20 och när klockan blev 19.45 begärde Anne in mej till kabinettet för att prata med hon och Uffe. Då sade de upp mej, från stunden liksom. Skulle ha haft 4 arbetsdagar kvar (fre,lö,mån,ti) men fick inte avsluta min arbetskarriär där tills dess. Tack och hej liksom, har inte gjort nåt annat än lipat sen dess. Fy fan vad dålig man känner sej, så imorgon skall jag besöka arbetskraftsbyrån och anmäla mej arbetslös, IGEN. 
Mini killen blev iaf glad när jag kom hem och stod länge och kramade mej när han märkte att jag var ledsen. <3 annat är det med den äldre killen som inte ens kunnat ge en tröst kram, livet löper liksom. 

Kommentarer

Postat av: Seija

Publicerad 2013-10-25 07:10:39

Mamma Kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela