kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Rätt & Fel

Publicerad 2013-10-31 22:05:27 i Allmänt,

Denna vecka har visst varit bättre än den förra iaf. Idag har jag varit till Ekenäs med Nicholas och träffat Jonna och hennes lilla kille Lucas, gick in till byn från gammelboda för att ta en drickapaus i cafét Buster eftersom Matilda var stängt och carl de mumma var fullt. Trevligt hade vi. 

När jag väl kom hem 17.30 fick jag fort byta mina svettiga kläder till torra och fräscha för klockan 18.00 skulle jag befinna mej på partylite i Stenåker. Då fick dock Nicholas stanna hemma med pappa. 

Förutom allt detta program ovan har jag fått två trevliga samtal och blivit tillkallad på arbetsintervju, kanske framtiden inte ser så dålig ut för min del sen heller?
Har dock ännu ett tredje jobb som jag skulle vilja skicka ansökan in var ansökningstiden tar slut 18.11, ett jobb som jag allra helst skulle vilja ha av alla dessa tre! Men skall man riskera två för en? Hur skall man kunna veta vad som är rätt och fel? 
Nåh, imorgon blir det ikea och mycket lite shopping med Malin Lindholm :)

Nati Nati

Kommentarer

Postat av: Seija

Publicerad 2013-11-01 07:19:39

Mamma viste att allt årdnar sej <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela