kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Nedförsbacke

Publicerad 2013-10-17 20:27:11 i Allmänt,

Just nu går allt åt helvete igen. 
Kan börja med att berätta att jag igår var och utförde simtestet och klarade det MEN tiden blev 4.30 när den borde max vara 3.40 så bildningschefen godkännde inte denna tid. Hade tänkt mej att jag skulle har provat förbättra tiden nästa onsdag då jag är ledig och eftersom tiden faktist börjar ta slut då jag har min sista arbetstur i KW tisdagen 29.10
Har haft en vecka redan väldigt ont i halsen men imorse märkte jag att jag även hade lite öronvärk i vänstra örat så jag bestämde mej för att beställa tid till hvc för att kolla öronen eftersom jag brukar nu som då ha öroninflammation.. Slutresultat: sjukledig IGEN 17-23.10, denna gång pga öroninflammation OCH angiina!! Så allt verkar skita sej igen. 
• Blir ingen träning inför testet som verkligen skulle kräva träning
• Om tiden inte förbättras gällande testet så är jag ganska säker på att dom i restaurangen inte heller vill hålla mej kvar mera efter allt problem jag orsakat för dem :(

Så min närmaste framtid ser ju förtillfället inte alltför lysande ut gällande arbeslivet. Tur så har man lillkillen som håller ens humör uppe och ger krafter att kämpa vidare!

Kan dessutom tillägga att jag aldrig förut haft någon angiina, men såklart det skulle komma just nu. Skiter sej något, skiter sej allt. Thumbs up. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela