kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Fucked up

Publicerad 2013-10-21 21:31:06 i Allmänt,

Jaa hörni, som man bäddar får man ligga. Denna brud har exact 5 arbetsdagar kvar i KW, varefter hon kommer att åter bli arbetslös! Inget fastställt men vad jag idag pratade med idrottsekreteraren så kommer jag antagligen inte att få jobbet som simövervakare pga att jag nu är sjuk och inte kan förbättra min tid gällande testet. Jaa, ni kan tänka er att det kom en tår eller två. Så nu är min framtid gällande arbetslivet officiellt fucked up. Har redan slängt in några arbetsansökan och hoppas verkligen det nappar så fort som möjligt, har inte möjlighet att bli arbetslös :( 

Nicholas skulle ha en gruppis dag idag men eftersom han var så himla snuvig bestämde jag mej för att hålla honom hemma, en bild på killen när han vaknat från sin dagssömn och vägrade stiga upp från vagnen :)



Kommentarer

Postat av: Seija

Publicerad 2013-10-22 07:09:16

Allt ordnar sej nog :) <3

Postat av: malin

Publicerad 2013-10-22 13:21:04

kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela