kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Efter många om och men..

Publicerad 2013-10-03 21:38:20 i Allmänt,

Var så på dåligt humör igår att orkade varken skriva hit eller svara på någons privata meddelanden igår, förlåt för det. Men fick alltså härom dagen veta att den andra "intervjuade" klagat på beslutet gällande valet om simövervakar tjänsten och att ärendet går vidare till nämnden. Eftersom personen ifråga redan har en vikarietjänst i simhallen var jag ganska säker på att "jaha dit for det jobbet". Jag var ju dock högre utbildad och med tanke på min arbetserfarenhet tyckte staden att jag var lämplig för tjänsten. Inte nog med det så fick jag igår höra att personalen har gjort ett "protestbrev" mot beslutet gällande tjänsten och att de inte förstår stadens beslut. Så ni kan tänka er när jag redan var överlycklig över denna chans och så händer det sådant, så blir man lite mera än ledsen och känner sej verkligen inte välkommen. Idag dock hade personalen tagit tillbaka sin skrift och konstaterade att detta inte var något emot mej personligen utan att de bara ville stöda den andra personen helt enkelt. Nya beslutet blev gjort ikväll och de förkastade besvärsansökan dvs beslutet om att jag är vald håller i. Dvs efter nästa torsdag då jag skall avklara simtestet kan jag gladeligen benämna mej som simövervakare :)) efter många om och men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela