kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Veckans update

Publicerad 2013-11-23 22:08:12 i Allmänt,

Har haft en fullspäckad vecka så nu kommer en snabb update innan john blund kommer på besök. 
Har alltså varit på jobba varje dag 8.25-16.00 men förutom detta har jag hunnit med en hel del:

Måndagen efter jobbet kom jag hem Ingåvägen och stannde hos en vän på kaffe, vilket slutade så att jag kom hem med en motionscykel. Ha! 


Tisdagen däremot blev Nicholas sökt av mommo medan jag slapp till studio59 och få gelnaglar lagade! Fina blev dom :)


Onsdagen blev en hemmakväll med familjen, vilket var efterlängtat efter en hektisk påbörjad vecka.  

Torsdagen besökte vi alla Nicholas gumor och dit for den kvällen igen. 

Fredagen skulle bli en myskväll med familjen men efter ändrade planer äste jag iväg till Lojo Aplico för att dra en step timme. Hade ju inga kläder, ingen musik eller koreografi.. Dvs ingenting alls! Blev lovad kläder, skor, musik, program (allt jag inte hade) och kan konstatera att det blev första och sista gången jag ställer upp sådär! Timmen gick väl så bra som den kunde gå efter 15 minuters genomgång av ett obekant program osv. Men kaos för det mesta. Kan berätta att jag aldrig haft sådan panik som igår framför en grupp med kunder, fy och fan! Nåja, jag överlevde ju iaf. 

Idag däremot for jag 11 tiden iväg på tumis med Nicholas till Ikea för att inhandla lite julpynt (men allt jag skulle har behövt var slutsålt) så jag inhandlade något lite mer onödigt iställe. Mer om det imorgon. Sex tiden befann jag mej i Ekenäs för att få mina första ögonfrans förlängningar på sin plats


Just nu känns det väldit ovant och konstigt, men det sägs att dom är väldit praktiska så vi får se vad jag tycker om dem :)

Nu säger jag tack och gonatt 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela