kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Tråkiga veckoslut

Publicerad 2013-11-16 17:44:43 i Allmänt,

Idag började jag, nicholas och dino dagen med att fara ut och gå en liten promenad med Verro och Izabelle. Sedan fick barnen "leka" lite medan mammorna drack kaffe och åt daimkaka. 12 tiden kom vi hem då N sku sova och medan ha sov fick jag städinspiration och efter att har dammsugit så tvättade jag typ alla golvkakel ytor i huset. Kunde inte ta laminate idag eftersom moppen behövde tvättas för den blev så smutsig. Så imorgon skall jag försöka få resten tvättat + damm torkat. På eftermiddagen hade jag och nicholas även kaffe gäster en sväng, pappan i huset har varit nästan hela dagen på älgjakt. 
Förutom detta har det varit en av de tråkigaste dagarna någonsin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela