kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Ikea

Publicerad 2013-11-01 21:40:10 i Allmänt,

Har idag alltså varit till Ikea med Malin och roligt var det! För en gångs skull shoppade jag inget annat än vad jag egentligen behövde ;) 

• 2 x korg hylla för skor
• värmeljus
• barn vägg krokar
• vägg krokar till vår lilla skrubb
• glaskruka

Så nu har jag plats för 32 skor i tambur skåpet, jätte nöjd!


Barn krokarna så att Nicholas utekläderna inte behöver ligga på golvet längre. 


Glaskrukan som malin tipsade om för orkidén. Tycker också att den är jätte fin! 


Förutom ovan nämnda köpte jag även förvarings lådor till tambur skåpet, eller så trodde jag iaf. När jag kom hem så märkte jag att jag hade köpt skolådor iställe för förvaringslådor. Nåja, får väl lägga mina klackskor i dem så dom inte blir förstörda.

Imorgon blir det en utfärd till Sibbo för att hälsa på sambons moster. Hoppas ni har kommit ihåg att handla för allt är ju stängt imorgon, tack och godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela