kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Farsdag och gardinproblem

Publicerad 2013-11-10 11:51:34 i Allmänt,

Här firas det farsdag i antgligen luftvägsinfektion så det blir ingen jumppa idag. Va i hela friden skall man göra för att få vara frisk igen? 

Beställde nya julgardiner från Ellos och Jotex men nu när de anlände så tyckte jag inte att de var tillräckligt juliga så nu måste jag ha ett par nya igen! Med stor beslutsångest vore jag tacksam över smakråds hjälp.. 




Första alternativet är dessa ovan, långa gardinerna i vardagsrummet och "laskosverhot" i köket. 





Andra alternativet är dessa, panelgardiner som har lite mera mönster och laskosverhot i köket.

Help me! Juttun är den att eftersom vi har en öppen lösning så skulle jag vila ha samma motivs julgardiner i köket och vardagsrummet men vill ju inte att det blir för skrikigt att se ut. Inredningen vi har är ganska så modern. Kommer att beställa en röd bordduk från hm ännu med små vita stjärnor på.

Dagens program består av matlagning till pappan i huset, pepparbiff var önskat så det må bli. Även kaffe hos svärföräldrarna lär det skall bli när N har vaknat. Även ett ljus skall föras till graven för att önska min saknade pappa trevlig farsdag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela