kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

effektiva söndag

Publicerad 2013-11-17 12:49:13 i Allmänt,

Nu har jag torkat damm och torkat av takkan och kan bara konstatera att fy som det var skitigt! Måste erkänna att dammtorkning inte hör till mina favorit sysslor och är medveten om att det kunde göras oftare 😳
Sedan skulle jag plocka fram en sak från vår lilla skrubb men det slutade inte så bra då allting föll ner och när jag lyfte upp allt tillbaka så blev ryggen 3 steg värre igen 😢 åååååh, jag är så jävla trött på att ha ont i ryggen!! Ska nu ta reda på om jag kunde utnyttja arbetsläkaren och fara på akupunktur för ryggen ifall det sku hjälpa. Har läst att det hjälpt en hel del, sen borde jag väl också ringa Hälsocentralen för att få vidare ryggen undersökt.
Snart kommer mamma och steffe på kaffe, sedan skall jag senare igen till Lojo men idag för att hålla en cirkelträning eftersom jag påriktigt vill bli frisk nu!  Trevlig söndag allihop, försök att int blåsa iväg där ute 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela