kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

annorlunda söndag

Publicerad 2013-11-25 09:42:23 i Allmänt,

Igår var det en annorlunda dag på alla sätt och vis. Dino blev nämligen 4 år igår, vår lilla vovven som kan vara såå irriterande ibland men ändå den finaste hunden som finns ❤️


Förutom detta så var jag för sista gången i Lojo Lady Line och höll min jumppa för 30.11 är sista dagen innan de stänger sin verksamhet efter många motgångar. Så nu ska ja ta vara på min "lediga" tid så länge som den varar. 
Försökte även få upp en liten klädstång jag köpt från ikea men efter 45 minuters misslyckande efter misslyckande gav jag upp och hoppas på ett bättre försöka ikväll. 
Ny vecka nya utmaningar, sitter på jobbet som bäst och njuter av matpausen med en kopp kaffe och en bit kaka som en av personalen bakat. Trevlig måndag allihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela