kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

79

Publicerad 2013-11-12 12:59:48 i Allmänt,

Ingen angiina eller mongolia virus, istället var crp värdet 79 så någon bakterie har jag i kroppen och därför skrev läkaren antibiotika. Har legat senaste 4h i sängen och vilat och skall om en stund börja söka mej mot byn för att hämta antibiotikan och lilla Nicholas. Sjukledig ännu imorgon och läkaren sa att det kan vara bra att ansöka om mera sjukledigt eftersom hon inte trodde jag skulle vara i skick för att jobba ännu på torsdagen men envis som jag är så tänker jag inte stanna längre hemma. Vill ju int mista mitt nya jobb bara pga någon jävla onödig sjukdom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela