kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

May. 26, 2013

Publicerad 2013-05-26 11:19:08 i

Gårdagens program bestod av en ca 5,5km länk och fest med flickorna! Först var vi hos Jennas, drack och snarvla. Sen måsta vi komma via mitt ännu en sväng för jag märkte ju att mina kläder var fel, haha! När kläderna var bytta körde vi till motel marine för att lyssna på Mikko Sipola. Han var lika bra som alltid, och pricken på i var ju att det fanns ett bord ledigt precis framför var dom spelade som vi förståss tog. Kvällen fortsatte med santa fé och dansgolvet som till slut blev alltför smockat så klockan 01.00 åkte vi hem :)
Nedan ska ni få se en bild på Nicholas rock jag fynda från lindex för -40% från priset 24,95€. Det blev en bild i farten för killen är ju inte alls stilla längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela