kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

KisisRun

Publicerad 2013-05-11 22:42:41 i

Har idag deltagit i min första OCH sista terränglöpnings motionsrunda, fy och h*****e säger jag bara! Ingenting för mej, tur så ingick det i priset stående bord till lunch, ha! Synd bara att då det ordnas något så är inte människorna och deltar, jätte dåligt med deltagaren i alla åldrar. Fanns allt från 7 åringar till vuxna. Dessutom startade vi från karis ca 9.45 så att vi var där kl 10.15 och som vi hade förstått skulle man vara där till kl 11.00 men eftersom vi sen fick veta att vi först skulle löpa först kl 13.00 så fick vi försöka hitta tidsfördriv 3h framöver, lyckat men det gick. Och faktist inte en gång till.

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-05-13 10:07:13

var de långt ni löpte? du e duktig som springer mycket!!

Postat av: Krista

Publicerad 2013-05-13 20:32:33

Det var bara ett 6km pass men det är just det att jag inte har sprungit typ 2 ggr innan evenemanget.. Och att springa i en sådär ojämn terräng med bara uppförsbacke så var faktist hemskt!

Postat av: malin

Publicerad 2013-05-17 12:24:45

jag skulle knappast ha klarat det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela