kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Helatorstai (kommer int på va det är på svenska) :D

Publicerad 2013-05-09 12:07:20 i

Gårdagen var åter lyckad. Började dagen med några koppar te hos Nea varefter jag rusade hem för att lägga Nicholas i vagnen o lägga mej själv i solstolen, innan detta fick jag ett samtal att min beställda cykel skulle anlända så det gjorde ju dagen bara bättre. Hann dock inte öppna cykel paketet eftersom jag var så besatt att ligga och steka, ha! Fick besök 14 tiden av Noora och Villiam. Fisken i ugnen och kl 17.30 hade vi planerat med Milla (Nicholas gudmor) att vi skulle fara o springa så det gjorde vi förstås, 5km och 36 min i ojämn terräng.. Helt okej. Sen kom ja ju på att jag hade glömt N:s haklapp hos Nea så då bestämde jag mej för att ringa åt grannen Milla (svägerska) och höra om hon hade lust att hänga på o söka haklappen till Nea med cykel, så 2h senare for jag ännu ut på en cykeltur på nästan 9km, dåre! Nåjo, idag kan man iaf med gott samvete äta kladdkakan jag har i ugnen då kusinen Sebastian och mamma kommer på besök riktit strax. Försöker fixa en bild senare på nya cykel, ha bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela