kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Härliga lördag

Publicerad 2013-05-04 20:17:21 i

Idag har jag varit på en länk med finaste Pia, problemet var ju det att jag inte har varit och springa på några månader och Pia hade sånt tempo på att min puls låg vid 180-190 helatiden vilket är alltför högt och resulterade att min ben blev fulla med mjölksyror efter ca 5km så jag fick gå sista sträckan fram medan Pia fortsatte springa en omväg.
Från en sak till en annan, så idag hade vi sovmorgon till kl 8.40 och när vi väl hade ätit morgonmål och klätt på oss for vi till jysk, var vi hittade ett parasoll till terassen. Den va ännu idag nedsatt till 188€ (normal pris 269€) så det blev ett köp. Får den antagligen i nästa vecka, så hoppas den håller lite längre än en sommar. Ska ta en bild sen när vi har den på sin plats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela