kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

blond men inte blond

Publicerad 2013-05-18 23:34:48 i

Dagens program har bestått Sjundeå Cup, länk med hunden och ett besök till Barösund. Nu ligger jag i sängen och väntar att eurovision poäng utdelningen skall börja :)
Igår tillbringade jag ca 4h hos min vän Noora som var snäll och blonderade mitt hår med färgen jag köpt, men eftersom jag redan några år haft mörkbrunt hår så blev de ju mera orange än blont. Det är dock meningen att håret skall få en chokoladbrun färg denna gång med ljusa slingor, men eftersom jag har tid till Axxell frissa linje först inkommande torsdag så hoppas jag att ni inte blir ihjäl skrämda då ni ser mej :D
Nu ska vi hålla tummarna för Krista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela