kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Svåra frågor och ännu svårare beslut

Publicerad 2013-06-05 22:22:53 i

Har idag varit på ett bekantningsbesök till en möjlig arbetsplats men frågan är att har jag möjlighet att ta emot tjänsten om jag skulle få den? Det är frågan om den deltids tjänst med 25h/vecka och tyvärr så märks det ju i lönen också. Själva arbetsuppgiften skulle vara utmärkt för mej tror jag men nu är det ekonomiska delen som antagligen kommer att avgöra mitt beslut. Kan väl inte ansöka om ett jobb bara för att få ett jobb om vi inte kommer att klara oss ekonomiskt? Eller klara oss skulle vi ju nog antagligen oss men varför leva så om man kanske har en bättre möjlighet?

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2013-06-07 14:14:50

<3

Postat av: Malin

Publicerad 2013-06-11 06:21:18

Har du fått jobbet?:)

Postat av: Krista

Publicerad 2013-06-11 15:56:32

Sökte aldrig jobbet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela