kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

sommar och sol

Publicerad 2013-06-01 22:29:26 i

Ni sku bara veta hur det ser ut och ännu värre hur det har sett ut inne i vårt hus, beklagar stort för er alla som gästar hos vårt för jag kan lova att det inte är städat. När solen skiner som bäst ute och jag har min 1-2 timmar egen tid om dagen då N sover så orkar jag faktist int besvära mej att städa inomhus. Så det får se ut som det gör för jag orkar inte bry mej, take it or leave it.
15onde juni skall vi ha vår sons 1 års kalas så tills dess får jag väl lov att storstäda men anyhow, dit är ju ännu 2 veckor så varför stressa redan?
Idag fick jag äntligen köpt överdrag till grillen, skönt att ha en sak mindre att torka pollen ifrån! Sen har vi också besökt Tofag i ekenäs på förmiddagen, var och kollade lite gårds stenar och tror även att vi hittade något.. Återstår att se! Förutom detta har hela familjen gjort sin andra cykeltur för i år, denna gång till knäppen på mat :) Nicholas tyckte dock att hemvägen var tråkig så han tog en powernap, gullunge<3 kan inget annat säga än att jag älskar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela