kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Monday, and a god one

Publicerad 2013-06-03 21:25:25 i

Idag har vi haft en jätte lyckad dag. Efter att N ätit sin lunch så for vi ut på terassen och lekte där tills han skulle sova, sen fick jag sola i ca 2h medan han sov sin dagssömn. Medan Nicholas sov fick jag även utsläpad hans "minipool" som jag köpte på rea förra året. När han vaknade så for vi åter till terassen men denna gång plaskade vi på i hans bassäng. Roligt tyckte Nicholas :) som mellanmål idag blev det en hemgjord päron isglass och killen var överlycklig! Efter middagen packade vi skötväskan och sökte oss till höstnäs för att ta oss ut med båten, härligt!
Sedan avslutade jag min kväll med en 4,5 km länk i sällskap av dino.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela