kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Midsommar

Publicerad 2013-06-20 21:13:18 i Allmänt,

Nu kommer jag med mina hurja åsikter igen. Tycker nämligen att midsommaren är så onödig helg och varför man egentligen måste fira det? Börjar bli gammal för tycker precis lika om alla andra helgar såsom vappen, påsken, nyår osv. Jag menar allt tvång firas brukar väl aldrig bli bra? Bara en ursäkt att supa liksom.
Vår midsommar kommer att se ut så att vi börjar med att fara och åka lite båt en sväng på eftermiddagen med Toffe o Kata, sen kommer vi hem till vårt och äta massvis med grillmat och vaniljaglass med jordgubbar! Mums säger jag :) ta det lugnt ni alla som tänker festa ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela