kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Wunderbart

Publicerad 2013-07-07 22:28:49 i Allmänt,

Har en helt otrolig helg bakom. Lördagen var vi hela familjen med hunden på rask promenad, härligt när lillkillen tycker om att sitta i sin vagn och undersöka omgivningen så det går så bra att ha han med på promenader. Och efter en 45 min rask promenad, hade vi verkligen tur eftersom det kom en ordentlig regnskur precis då vi anlände gården! Sedan kl 14.00 kom snälla Micaela och Johan för att plocka upp oss till Veronicas och Roberts bröllop, vilket var såå fint! Vigseln skedde i Ekenäs kyrka varefter festen fortsatte i Sea Front. Vi var hemma ca 14.30 och kunde inte tro att jag skulle vara så pigg nästa dag som jag varit. Mamma hämtade Nicholas hem lite efter 11, så drack vi en kopp kaffe och när Nicholas skulle vila låg jag och sambon ute och solade några timmar tills vi bestämde oss för att vi skulle söka oss ut på sjön. Så vi väckte N, matade lite mellanmål i honom och riktade nosarna till snappertuna. Blev yttrefilé hamburgare i sågen för oss och knackorv med mos för Nicholas, härligt väder! Kan varmt rekommendera maten i sågen :)
Snart blir det dags för säng bara jag kolla "Biggest Looser" final del 1/2 och hoppas på en lika fin dag imorgon så att vi får njuta lite till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela