kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Ohälsosamt värre

Publicerad 2013-07-21 21:39:22 i Allmänt,

Helgen har bestått av myky program. Fredagen var vi hela dagen i huvudstadsregionen, först via ikea och sen hälsa på mina släktingar. Kom hem med mammut bord + stolar åt nicholas från ikea, några klädkassar som blivit för små åt min småkusin + lite leksaker som han tappat intresse för. Han är ungefär 4 och ett halvt år gammal.
Lördagen blev det pizza, skurning av mattor och en cider i alban. Söndagen blev det skurning av golven inomhus och åter pizza. Förutom detta har nicholas även fått åka mönkijä för första gången :) Ohälsosamt veckoslut bakom så imorgon när sambon har semester tänker jag starta min dag med ett träningspass på gymmet! För på kvällen skall vi få nattgäster och då är det grillning och spel på schema :)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-07-21 21:55:58

han tycker om sin tutt tror jag?!:) Fina möbler

Postat av: krista

Publicerad 2013-07-21 22:21:21

De ser kanske så ut jo men egentligen så använder han nog inte tutten så mycket.. Ute har vi den i munnen åt han typ helatiden eftersom han tycker om att lägga precis allt i munnen och favoriten är stenar av alla slag, så har hellre tutten i munnen på han än at han kvävs i något. Hoppas det går om snart (behovet at lägga allt i munnen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela