kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Fönstertvätt

Publicerad 2013-07-10 20:36:44 i Allmänt,

Borde för länge sedan redan påbörjat fönstertvätt projektet men eftersom det varit så fina dagar har jag ju hellre legat i solstolen. Men idag då vädret var dåligt och jag igår lånade mammas fönstertvätt apparat bestämde jag mej för att börja tvätta.. Och jestas så smidigt det gick med hjälp av maskinen! Under tiden N sov fick jag vardagsrums fönstren tvättade, måsta dock ha apparaten och laddas lite mellan varven eftersom jag glömt och lägga den på laddning i tid. Fortsatte projektet när sambon kommit hem och efter att har druckit en kopp kaffe med Verro. Förutom vardagsrummet fick jag även köket + hjälpköks fönstren tvättade.. Bara 4 rum kvar då + wc och badrum, ha! Och utifrån skall visst alla fönster tvättas, så har nog en hel del kvar ännu men månne int det kommer flee dåliga dagar ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-11 08:41:35

Kiva att du tyckte om den <3

Postat av: Krista

Publicerad 2013-07-11 11:56:05

Jo, den va super! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela