kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

FASTANSTÄLLNING

Publicerad 2013-07-01 20:17:17 i Allmänt,

Är sååååå glad för tillfället! Har idag fått bekräftelse över en fastanställning som jag sökte några veckor bak. Skall jobba ca 80% som servitör i den nya café/restaurangen som öppnas i gamla Tex Forum byggnaden i Karis :) är ju egentligen utbildad idrottsledare så det är fint att få en fastanställning inom ett annat yrke! Förutom detta jobb kommer jag att försöka få några fasta jumppa timmar på gym som jag skulle hålla på söndagar då restaurangen är stängd, är sååå glad att allt börjar ordna sej inom arbetslivet.
Förutom detta trevliga samtal har jag tillbringat dagen i Sello med min mamma och Nicholas förstås, några fynd och en hundring fattigare.

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2013-07-11 22:30:10

Stort grattis Krista! Vad är det för restaurang? Hoppas du kommer att trivas.

Postat av: Krista

Publicerad 2013-07-12 21:07:33

Tack! De ska öppnas en ny restaurang vid gamla tex forum huset, vet int ännu vad den ska bli o heta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela