kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Annorlunda Tisdag

Publicerad 2013-07-23 20:55:41 i Allmänt,

Väldigt lycka grill-/spel kväll med Veronica & Robert Heinänen och deras söta dotter :) blev några cider, fullproppad mage och väldigt lite sömn men vad gör det då man har semester ;) inte länge kvar nu tills jag skall börja på mitt nya jobb, spännande! Imorgon skall det bli några timmars skolning.
Beställde i förra veckan lite varor från reimashop och idag kom paketet. En bild nedan på allt jag beställt, jätte bra rea hade de:

Halsskydd 10€
Mössa 10€
Gummustövlar 10€

Allt för endast 30€ och då är det reima, kunde inte motstå liksom. Så nu har nicholas dagisutrustning inför hösten.
Killarna mina har fått håren klippta idag av snällaste Noora, så även en bild på dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela