kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Vart for denna vecka?

Publicerad 2013-02-15 20:59:05 i

Jestas vilken vecka! Jag och Nicholas har inte varit hemma en ända eftermiddag denna vecka, fullt upp varje dag. Idag for vi hemifrån kl 11.30 och kom hem 17.00, hela denna tid tillbringa vi med Verro och Izabelle som är ca 2 veckor äldre än Nicholas :) skoj var det!
När vi kom hem fixade jag ihop lite mat tillika som Nicholas var en pikku piru. Tänkte bränna min perunasose eftersom lill busen tyckte att han sku leka med Dinos vattenskål och hälla ut allt vatten på köksgolvet. Det var ju ingen fara med det eftersom vi har kakelgolv, men hela gossen var ju dessutom dyrblöt! Nåh, envis som jag är så tänker jag inte plocka undan något. Han får med tiden lära sej att inte röra allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela