kristaaaa.blogg.se

En brud från Karis som är mamma till finaste Nicholas och sambo till Stefan, även kallad Schöne. Jobbar som skolgångsbiträde samt eftisledare i en finsk skola i Sjundeå. Skriver om min vardag som består av vänner, familj och motion.

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2013-02-12 22:00:00 i Allmänt,

Mitt första Inlägg.

Javisst, dagen jag inte trodde skulle komma är här.. Jag har nämligen gjort en comeback i blogglivet! Hur mycket det blir av att blogga nu med hjälp av blogg Appen och hur länge bloggen är aktiverad återkommer att se, men värt ett försök är det väl. 

tack och gonatt

 

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2013-02-12 22:00:28

Lycka till med din nya blogg!

Postat av: Mimmi

Publicerad 2013-02-18 20:20:49

Bra att du är tillbaka :) är så roligt att läsa bloggar! Vart far tiden? N var ju just nyfödd! :)

Postat av: Krista

Publicerad 2013-02-18 21:41:44

Kiva at nån har saknat mitt bloggas ;) innehåller lovar jag dock inte att är så hurja men att läsa är ju valfritt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela